joi, 23 februarie 2017

Amorsa amestecata cu lavabil

Se poate amesteca amorsa cu lavabil?
Lucrez intr-o echipa de zugravi faiantari de vreo 15 ani. Si intotdeauna amestecam amorsa cu lavabil.
Nu s-a intmplat nimic niciodata. Si dupa ani am primit recomandari.
Vad si eu pe net ca toata lumea spune sa nu amesteci amorsa cu lavabil. Dar nimeni nu spune de ce sa nu faci asta.
Eu spun din experienta mea si a prietenilor mei care lucreaza in acest domeniu.
De ce, ca asa spune producatorul?  Producatorul spune pe unele galeti a nu se dilua deloc lavabilul. Dar este atat de groasa incat o poti da cu gletiera, in nici un caz cu trafaletul.
Asa si pe ipsos producatori spun ca se poate amesteca manual sau cu mixerul. Daca amesteci cu mixerul se poate sa iti ramana mixerul in galeata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu